1. Raport privind petitiile adresate Consiliului local al Municipiului Rm.Sarat aferent perioadei 15.07.2025-18.08.2025;
2. Informare privind adresele nr.30/18.08.2025 si nr.31/18.08.2025 emise de Sindicatul Liber al Salariatilor din ADP Rm.Sarat si adresa nr.5595/19.08.2025 emisa de ADP Rm.Sarat, inregistrate la Primaria Rm.Sarat sub nr.46459/18.08.2025, nr.46460/18.08.2025, respectiv nr.46734/19.08.2025;
3. Raport privind activitatea desfasurata de asistentii personali ai persoanelor cu handicap grav pe semestrul I al anului 2025;
4. Informare a Administratiei Domeniului Public Rm.Sarat in conformitate cu prevederile art.3 din HCL nr.104/30.03.2023;
5. Informare a Directiei de Asistenta Sociala Rm.Sarat in conformitate cu prevederile art.3 din HCL nr.105/30.03.2023
Alte probleme ale activitatii curente:
1. Raport privind petitiile adresate Consiliului local al Municipiului Rm.Sarat aferent perioadei 18.06.2025-14.07.2025;
2. Raport semestrial privind activitatea de solutionare a petitiilor semestrul I al anului 2025;
3. Adresa cu nr.302/20.06.2025 ADI „Buzau 2008” inregistrata la sediul Primariei Municipiului Rm.Sarat sub nr.35032/20.06.2025 privind „Evolutia indicatorilor privind serviciile de apa si canalizare furnizate de Compania de Apa S.A Buzau in perioada 2009-2024”
Alte probleme ale activitatii curente:
1. Raport privind petitiile adresate Consiliului local al Municipiului Rm.Sarat;
2. Convocator si materiale sedinta AGA ADI „Buzau 2008” din data de 23.05.2025, inregistrate la Primaria Municipiului sub nr.27898/19.05.2025;
3. Proces-verbal si hotarari ADI „Buzau 2008” inregistrate la Primaria Municipiului Rm.Sarat sub nr.30576/29.05.2025, respectiv sub nr.30748/30.05.2025.
Alte probleme ale activitatii curente:
1. Raport privind petitiile adresate Consiliului local al Municipiului Rm.Sarat;
2. Informare privind Raportul anual al Comitetului de nominalizare si remunerare si Raportul anual al Comitetului de audit cu preluarea functiilor Comitetului de gestionare a riscurilor pentru anul 2024, transmise prin adresele nr.708/16.05.2025 si nr.709/16.05.2025 emise de S.C ACVATERM S.A Ramnciu Sarat
3. Informare privind Raportul anual al Comitetului de nominalizare si remunerare, Raportul Comitetului de audit si Raportul Comitetului de gestionare a riscurilor pentru anul 2024, transmise prin adresa nr.725/16.05.2025 emisa de S.C Transport Urban de Calatori S.A Ramnciu Sarat
4. Informare privind Raportul anual referitor la remunerarea administratorului executive si Raportul anual privind evaluarea administratorului executive pentru anul 2024, transmise prin adresele nr.69/12.05.2025 si nr.68/12.05.2025 emise de S.C Paza si Protectie Forse S.R.L
Sedința de lucru extraordinară a Consiliului Local din data de 16.05.2025 ora 10
1. Proiect de hotarare nr.110/12.05.2025 privind aprobarea documentatiei tehnico-economice (faza Studiu de Fezabilitate), a documentatiei tehnico-economice (faza Proiect tehnic de executie) si a indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investitie „Construire sectie de ingrijiri paliative in vederea cresterii capacitatii unitatii sanitare Spitalul Municipal Ramnicu Sarat de acordare servicii medicale de paliatie” - Vezi Partea 1 - Vezi Partea 2
- initiator - Cirjan Sorin Valentin - Primar
Alte probleme ale activitatii curente:
1. Raport privind petitiile adresate Consiliului local al Municipiului Rm.Sarat;
2. Informare privind Planul de supraveghere a calitatii apei potabile furnizate pentru anul 2025 Zona Judeteana –Sector Ramnicu Sarat (Ramnicu Sarat, Valea Ramnicului, Grebanu, Murgesti, Topliceni, Puiesti);
3. Informare a Directiei de Asistenta Sociala Rm.Sarat in conformitate cu prevederile art.3 din HCL nr.105/30.03.2023;
4. Informare a Administratiei Domeniului Public Rm.Sarat in conformitate cu prevederile art.3 din HCL nr.104/30.03.2023;
5. Convocator, Ordinea de zi si materialele sedintei AGA ADI “Buzau 2008” din data de 03.04.2025 inregistrate la sediul Primariei Municipiului Rm.Sarat sub nr.18641/27.03.2025;
6. Procesul-verbal al sedintei AGA ADI “Buzau 2008” din data de 03.04.2025 si Hotararile adoptate in cadrul sedintei